Bijzondere partnerships van Time Magazine

Vanaf 23 oktober 2020 is Time Magazine gaan samenwerken met het World Economic Forum (WEF) met betrekking tot het onderwerp ‘The Great Reset’. Time Magazine stelt dat de COVID-19 pandemie een unieke opportuniteit heeft geboden om na te denken over wat voor een toekomst we willen. In samenwerking met het WEF vragen ze denkers om hun ideeën te delen over hoe ze de manier van leven en werken kunnen transformeren. Met Time Magazine heeft het WEF een mediagigant om hun visie verder te verspreiden. Daarnaast is Time Magazine in samenwerking met het WEF ook een partnership met SOMPO Holdings aangegaan over het thema The Great Reset.

SOMPO Holdings is op 1 april 2010 opgericht en is onder meer een verzekeraar en bezit advocatenkantoren. Op hun website schrijven zij over hun visie; bouwen aan ‘A Theme Park for Security, Health & Wellbeing’. Op de website van SOMPO Holdings gericht aan hun stakeholders staan nog meer uitspraken. Zo stelt een stakeholder, de CEO van Kengo Sakurada, dat we in het VUCA-tijdperk leven. VUCA staat voor Volatility, Uncertainty, Complexity and Ambiguity (in het Nederlands Volatiel, Onzeker, Complex en Dubbelzinnig). Het is de vraag wat voor impact dit soort doelstellingen en samenwerkingen van deze bedrijven over deze periode van een ‘Great Reset’ hebben op het gewone leven van de burgers.

Buitenland